Baest - Spotfestival 2026
Dødsmetal på Parkscenen til spotfestival 2026. Både publikum og forsangeren fra Baest fik raspet rusten af stemmebåndene.
Stemningsfoto, Dupont, Laura Ziani, samt præmieoverrækkelsers til gruppe bag DR's dokumentar "Sexisme i musikbranchen".
Dødsmetal på Parkscenen til spotfestival 2026. Både publikum og forsangeren fra Baest fik raspet rusten af stemmebåndene.
Hold op for en fest, som Elsked satte i gang på den sidste koncert i Store sal i Musikhuset til Spot 2026
Icekiid fik Store sal i Musikhuset til at gynge og publikum til at synge med på 2. dagen af Spotfestival 2026
Milo skabte en lang lang kø til Rytmisk Sal i Musikhuset til Spotfestival 2026
Unge Will spillede lørdag på Parkscenen i Musikhusparken til Spot 2026
Rytmisk sal i Musikhuset lagde rammer til en skøn koncert lørdag aften på Spot Festivallen
Hvert år inviterer NorthSide til tre dages fantastisk musikfestival, hvor vi præsenterer verdens største stjerner såvel som nye, spirende artister.
40 år og stadig fest! 🎉 Dodo and the Dodoes leverede en energifyldt aften i Friheden, hvor publikum sang med og stemningen var i top fra start til slut.
Kærligheden og mangfoldigheden blev fejret i Smilets by med dette års Aarhus Pride. Der var paradesamling i Musikhusparken, hvorefter den farvestrålende parade gik gennem byen.
Af Lise Nielsen