The Mumes på Folkestedet
The Mumes er et brugerband fra Musik & Medieværkstedet bestående af musikere med forskellige grader af handicap. Bandet har eksisteret i rigtig mange år i forskellige konstellationer. I sidste uge gav the Mumes koncert på folkestedet i Aarhus
Seneste gallerier
Northside - Lørdag
Hvert år inviterer NorthSide til tre dages fantastisk musikfestival, hvor vi præsenterer verdens største stjerner såvel som nye, spirende artister.
Dodo and the Dodoes i Friheden
40 år og stadig fest! 🎉 Dodo and the Dodoes leverede en energifyldt aften i Friheden, hvor publikum sang med og stemningen var i top fra start til slut.
Aarhus Pride, optog
Kærligheden og mangfoldigheden blev fejret i Smilets by med dette års Aarhus Pride. Der var paradesamling i Musikhusparken, hvorefter den farvestrålende parade gik gennem byen.
Af Lise Nielsen