1. maj på Havnepladsen
1. maj - Arbejdernes Internationale Kampdag, blev atter fejret på Havnepladsen i Aarhus, med røde faner, taler og god musik, .
En smuk solskinsdag på Tangkrogen i rare omgivelser med rare Århusianere og andet godtfolk som sang og dansede, hér, dér og alle vegne
1. maj - Arbejdernes Internationale Kampdag, blev atter fejret på Havnepladsen i Aarhus, med røde faner, taler og god musik, .
Det traditionsrige arrangement på Arbejdernes Internationale Kampdag på Rådhuspladsen igen i år en succes.
Af Jens Ravn
Masser af øl, hygge samt solskin på Arbejdernes Internationale Kampdag. Traditionen tro bød fagbevægelserne op til taler og fællessang.
Årets 1. maj demonstration på Rådhuspladsen blev en våd omgang.....
Så blev det atter 1 Maj som opfordrer til smil, glæde og godt vejr, trods det kun blev omk. 12 grader
Årets første majdemonstrationer samledes traditionen tro på Tangkrogen, hvor taler og musik afløste hinanden gennem eftermiddagen.
Af Per Pedersen
Hvert år inviterer NorthSide til tre dages fantastisk musikfestival, hvor vi præsenterer verdens største stjerner såvel som nye, spirende artister.
40 år og stadig fest! 🎉 Dodo and the Dodoes leverede en energifyldt aften i Friheden, hvor publikum sang med og stemningen var i top fra start til slut.
Kærligheden og mangfoldigheden blev fejret i Smilets by med dette års Aarhus Pride. Der var paradesamling i Musikhusparken, hvorefter den farvestrålende parade gik gennem byen.
Af Lise Nielsen